donderdag 30 december 2010

Toedeloe 2010, Hello 2011


Ik ben er klaar mee, en gelukkig de kalender ook! Toedeloe 2010..toedeloeoeoeoe motherfuckerlululululu...(dit begrijpen maar een paar mensen, is een running gag op mijn werk op het moment)

We gaan er weer vol tegenaan in 2011 want het afgelopen jaar heeft gerust mooie momenten gekend maar ook een heleboel vervelende. Maar dat ligt achter ons en wat is geweest is geweest, das ware eine male und das kommt nicht wieder. Persoonlijk ben ik er wel op vooruit gegaan, heb een hoop geleerd over de wereld om me heen en vooral over mezelf. Het mooie is dat ik dat allemaal mee kan nemen naar een schoon fris jaar.

Ik wens iedereen een hoop geluk, gezondheid en liefde voor 2011...cliché? Ja hartstikke! Wat ik echt vanuit mijn tenen wens, is meer tolerantie, meer rust, meer vriendelijkheid, meer waardering en meer respect.


Nog even een mooi quote om af te sluiten:

"live your life with arms wide open, today is where your book begins, the rest is still unwritten"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten