zondag 19 september 2010

something's wrong with the world today

Wat zijn we toch bereikbaar met z'n allen tegenwoordig! Heel handig hoor allemaal, maar soms verlang ik terug naar de rust van "yesteryear". Als je niet opneemt, meteen terug sms-t of terug belt, valt er wat commentaar te verwachten. Soms ben ik er gewoon even niet, dat moet toch kunnen?

Wat ik ook weleens jammer vind is dat je niet meer zo anoniem kunt facebooken of hyven. Iedereen in je contactenlijst leest mee wanneer jij rondsnuffelt en krabbelt bij je vrienden. Ja zelfs midden in de nacht ben je niet onbespied, want aan de tijd dat jij iets post bij iemand kan iedereen zien dat jij s'nachts ook nog online zit. "Hoor je niet in je bed te liggen jongedame?"

Ik maak me er zelf ook schuldig aan hoor, ik bekijk ook graag wat andere mensen bezig houdt. Maar ik vind het ook leuk om het van mijn geliefde vrienden persoonlijk te horen en na gaan wanneer iemand on-line is geweest gaat mij wat te ver, dat doe ik dan weer niet.

Het is zo dubbel he?! Alemaal erg handig, maar ook weleens superirritant.
Ik ga even facebooken, even zien wie er zijn tijd, net als ik, nutteloos besteed......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten